חוזרים ללימודים מקרוב ומרחוק

השנה לומדים קצת אחרת

פורסם על ידי hadaro

שיעור סינכרוני, א-סינכרוני, זום, ווטסאפ, למידה מרחוק, מפגש כיתה וירטואלי. המציאות משתנה לנגד עינינו, וכולנו צריכים עכשיו להתרגל לשגרת הוראה-למידה קצת אחרת.

כדי לעזור לכם לתכנן את פתיחת שנת הלימודים בצורה טובה ומעניינת, הכנו בשבילכם מגוון רחב של נושאים ופעילויות חדשות.

 

למידה מרחוק בבריינפופ

כחלק מהשגרה בזמן משבר הקורונה או בבידוד, הלמידה מרחוק תהיה חלק משמעותי בשגרת הלימודים בתשפ"א. סרטון חדש שהעלנו, מכין את התלמידים לקראת הצפוי השנה. בנוסף, הכנו לכם אזור חדש ב"לומדים עם בריינפופ" המתייחס ללמידה מרחוק, ובו פעילויות למידה מרחוק במגוון נושאים מתוכנית הלימודים, רעיונות וטיפים לשימוש בתוכני בריינפופ בלמידה מרחוק ועוד.

 

נקודות עצירה

בימים של שגרה, ועל אחת כמה וכמה בשגרה של למידה מרחוק, אנו ממליצים על צפייה פעילה בסרטוני בריינפופ, כזאת שתשאיר את התלמיד מרוכז בסרטון ותוודא הבנה. לכן הכנו למורים המלצות לנקודות עצירה במהלך הצפייה במגוון רב של נושאים. בסרטונים רבים תוכלו למצוא הצעות לשאלות לפני הצפייה בסרטון, במהלכו וגם לאחריו, כדי לעורר סקרנות, לוודא ריכוז והבנה, וכן לעורר המשך דיון בנושא הנלמד. קישור לנקודות העצירה תוכלו למצוא בכפתור מתחת לנגן הסרטון, וגם כאן.

 

מעורבות הורים בלמידה

בעידן הקורונה, כשחלק משגרת בית הספר (ולפעמים כולה) מתקיימת למעשה בבית, למידה עצמאית וחווייתית עם בריינפופ הופכת לחלק בלתי נפרד מהיומיום של ילדינו. מעבר לתמיכה בחומר הנלמד במסגרת בית הספר, צפייה משותפת בסרטוני בריינפופ יכולה להפוך לזמן איכות של הורה וילד. התעדכנו במגוון אפשרויות הלמידה והתכנים שאנחנו מציעים לתלמידים: סרטונים, חידונים, אתגרים, צירי זמן, פעילויות ושאלות ותשובות המרחיבות את יריעת הנושאים.

 

חגי תשרי

ובתוך שגרת הקורונה, כבכל שנה, אנחנו מציעים לכם מגוון גדול של סרטונים ותכנים נלווים העוסקים בחגי תשרי. השנה הוספנו למגוון התכנים גם פעילויות למידה מרחוק על ראש השנה, על סוכות, על יום כיפור ועל שמחת תורה.

 

הרבה בריאות ושנה טובה,

צוות בריינפופ